Arena
http://img511.imageshack.us/img511/4555/arena8nn1.png
Spoiler:
Zigal De Nort
http://www.fake2arena.pun.pl/viewtopic.php?id=16
Ghernie Del Shine
http://www.fake2arena.pun.pl/viewtopic.php?id=27
Ruch pierwszy należy do Zigala.
Offline
Obrazowo:
Pisemnie:
Wchodzę na arenę. Zaczynam się rozglądać!
Offline
Mistrz Gry
Obraz:
Pisemnie:
Wchodzę na arenę z pełnym orężem. Widząc przeciwnika, natychmiast próbuje do niego podbiec. Będąc juz blisko niego, atakuję mieczem w laskę, zaś kosą podcinam nogi. Jesli zauważę że przeciwnik mnie widzi i juz przygotowuje się do strzału, staję i przybieram pozycję obronną.
Ostatnio edytowany przez Ghernie (Tue-11-08 10:43:05)
Offline
Zigal dostrzega w czaszce mały rubin. Ghernie jak najszybciej podbiega do Zigala lecz z pośpiechu nie trafił w Zigala. Zadrapał jedynie rękę Zigala.
Spoiler:
Mały rubin
Mały rubin o zdolnościach przydatnych dla Nekromanty. Pozwala by stwór którego przywołuje został na naszym świecie turę więcej.
Ruch Ghernie
Offline
Mistrz Gry
Obraz:
Pisemnie:
Wycofuję się ostrożnie, na wypadek gdyby nekromanta chciał użyc czaru. W razie ofensywy, próbuje uniknąc, w ostatecznosci uzywam mini-mini czaszki smierci. Po wycofaniu się wrzucam 20% swojej many do miecza i 15% swojej many do kosy.
Ostatnio edytowany przez Ghernie (Tue-11-08 10:54:01)
Offline
Obrazowo:
Pisemnie:
Widząc, że wróg się odsuwa sam odchodzę za kraty i zamykam celę używając "Opar Śmierci" - silniejsze!
Offline
Gdy Ghernie się oddala od wroga przekłada manę do miecza lecz zajęty swoją robotą, potyka się o szkielet małej bestii. Sądząc że taki mały szkielet to Ghernie stwierdził że to szczątki małego i ohydnego goblina. Zigal wchodzi do "celi" oraz wejście do celi uniemożliwiają opary śmierci(Silniejsze) W tym czasie Zigal odpoczywa i nabiera siły.
Ruch Zigala.
Ostatnio edytowany przez Shiz (Tue-11-08 11:10:45)
Offline
Obrazowo:
Pisemnie:
Widząc padającego wroga rzucam pod niego opary również te silniejsze i jeśli mi się uda zaklinam go.
Offline
Mistrz Gry
Obrazowo:
Pisemnie:
Widząc, iż nie dam rady uniknąc oparów, poprostu w nich zostaje. Przyzywam 3 mini-dynie, z rozkazem przejscia do Zigala. Dynie bez problemu przeciskaja sie między szpary krat. Po czym rzucają sięna biednego Nekromante i wybuchaja xd.
Offline
Ghernie wziął na siebie cały atak Zigala! Kłatwa spowolniła oponenta a następnie silniejsze opary śmierci wypalają nogi Gherniego do kostek. Za turę będziesz bez dolnej części nóg(do kolan) jeżeli będziesz stał w oparach. Twoja szybkość spadła o 40 %. Ghernie stworzył 3 dynie, 2 przecisneły się przez kraty zaś jedna wybuchła. Pierwsze opary znikną za 3 tury z powodu że w lokacji nie ma wiatru by rozwiał opary. Ghernie nawdychał się za dużo trucizny z oparów przez co za 6 tur zginie.
Ruch Ghernie.
Ostatnio edytowany przez Shiz (Tue-11-08 11:37:58)
Offline