Siła
Od niej zależy siła zadanych obrażeń bronią białą ciężką (do takowej zaliczają się także miecze jednoręczne) oraz w bardzo małym stopniu bronią białą lekką i dystansową (włócznie, łuki, sztylety, noże).
Zręczność
Od zręczności zależy szybkość postaci oraz zadawanych obrażeń. Dodaje lekkie szanse na podwójny atak oraz niezamierzony unik.
Intelekt
Od intelektu zależy jedynie siła obrażeń magicznych. Lekko zwiększa prawdopodobieństwo przewidzenia ruchu przeciwnika a co za tym idzie łatwiej uniknąć ciosu.
Charyzma
Charyzma umożliwia nam większą kontrolę nad petem oraz nauczenie go nowych sztuczek.
Wytrzymałość
Od wytrzymałości zależy nasza podatność na ból oraz czas po którym robimy się zmęczeni.
Celność
Główny atrybut potrzebny do walki postaciom atakującym przy pomocy broni dystansowych. Od niej zależy celność wystrzeliwanych strzał, bełtów czy włóczni* oraz ich siła. Przydatna dla każdej profesji, gdyż gdy jest na bardzo wysokim poziomie często uniemożliwia uniki wrogom.
*
(>^-^)> Spodobał Ci się mój post/nienawidzisz mnie za niego? Reput plox! :3 <('^'<)
*
Offline