Mistrz Gry
Karta Shiza
Karta Gherniego
Pierwszy ruch należy do Shiza.
Ostatnio edytowany przez Frankenstein (Sun-11-08 10:53:12)
Offline
Mistrz Gry
Offline
Mistrz Gry
Shiz i Ghernie wchodzą na arenę. Mag zauważa przeciwnika i ukrywa się za murem. Zaś elf wskakuje na stromy murek i traci równowagę. To było złe posunięcie, więc trafiasz w tą oto zaspę.
Shiz: Siedzisz dupą na piasku.
Ghernie: Ukrywasz się za murem. Zauważasz wypadek Shiza.
Ruch Gherniego.
Ostatnio edytowany przez Frankenstein (Sun-11-08 11:09:44)
Offline
Mistrz Gry
Offline
Mistrz Gry
Ghernie rzuca dynią, w którą zaklął duszę brata. Jednak jego mierna siła dała Shizowi czas na reakcję. Elf zostawiając jeden miecz na kopcu, wyjmuje i rzuca nożem który trafia w dynie.
Dynia wybucha miedzy wami.
Ghernie.: Straciłeś dynię; przypominam, że korzystanie z czarów wykorzystuję energię niezbędną do walki.
Shiz: Doskonale wybraniasz się przed dynią nieodwracalnie tracąc jeden z noży.
Ruch Shiza.
Ostatnio edytowany przez Frankenstein (Sun-11-08 11:30:19)
Offline
Mistrz Gry
Obrazowo:
Pisemnie:
Widząc, iż przeciwnik, próbuje użyc jakies siły magicznej, tworze mini-mini-szczękę i strzelam w niego (mam na tyle dużo int. ze powinno to wystarczyc na przelamanie aury/stratę koncentracji przeciwnika, mam tez duzo zwinnosci, wiec bez problemu zdąże wykonac ten czar), tworze tez 2 mini-mini-szczękę, którą przeistocze w normalną szczękę jezeli przeciwnik, zaatakował by. (wykorzystanie bliskosci preciwnika dla wiekszej precyzjii strzału).
Ostatnio edytowany przez Ghernie (Sun-11-08 11:43:12)
Offline
Mistrz Gry
Shiz tworzy Aurę Siły. Aura udaje się jednak nie przynosi zamierzonego efektu. W między czasie Ghernie tworzy 3 małe szczęki, z czego jedną posyła na wroga. Szczęka jest prawie u celu.
Shiz: Aura podnosi twoją siłę tylko o 75%
Ghernie: Tworzy 3 szczęki, a jedną rzuca w elfa.
Ruch Gherniego.
Offline