#1 Sun-11-08 22:22:11

Cornn

Główny Admin

406216
Call me!
Skąd: Białystok
Zarejestrowany: Sat-10-08
Posty: 52
Punktów :   

Zasady i F2A ogółem.

Jak przebiega walka oraz jej zorganizowanie?


Marek i Mariusz chcieli by powalczyć razem. Piszą więc w dziale "Propozycje walk" prośbę o to, by któryś MG poprowadził ich bitwę.

. Marek założył więc temat.

Marek napisał:

Chciałbym się zmierzyć z Mariuszem dnia 6 listopada 8465r. o godzinie 17:00.
Oto arena: [link do areny Marka]
Oto moja karta: [link do karty Marka]

2. Mariusz odpisał.

Mariusz napisał:

Potwierdzam, będę się sparingował z Markiem.
Oto link do mojej karty: [link do karty Mariusza]
Z pokorą czekamy aż któryś Mistrz Gry przyjmie naszą propozycję.

3. Mistrz gry znalazł czas by poprowadzić walkę Marka i Mariusza.

MG napisał:

Zaklepuję! 6 listopada 8465r. o godzinie 17:00 założę temat w którym będziecie walczyć. Zamykam temat.

    _______________________________

      1. O godzinie 17:00 danego dnia MG zakłada temat walki Marka i Mariusza.

      MG napisał:

      Rozpoczynam walkę Marka i Mariusza. Oto arena:
      [podana przedtem arena]
      Oraz link do kart wojów:
      [Link do karty Marka]
      [Link do karty Mariusza]
      Oficjalnie rozpoczynam walkę! Pierwszy ruch wykonuje Marek.

      2. Marek wykonuje swój ruch.

      Marek napisał:

      [ilustrowany ruch Marka]
      Marek wszedł na skałę i zobaczył przyodzianego w ciemne szaty maga. - Ciekawe - pomyślał. - Miło będzie rozpruwać jego flaki.
      Marek zeskakuje ze skały i ląduje tuż przed swoim przeciwnikiem, po czym zwinnym ruchem próbuje dźgnąć go w szyję sztyletem.

      3. Mariusz wykonuje swój ruch.

      Mariusz napisał:

      [ilustrowany ruch Mariusza]
      Mariusz szybko odskakuje przed przeciwnikiem a sztylet zaledwie musnął naskórek. - Co jest?! - pomyślał po czym wyciągnął dłonie przed siebie i zaczął robić dziwne gesty w wyniku których wokół niego powstała jasna aura nie pozwalająca go zranić przez kilka sekund.

      4. MG podsumowuje turę.

      MG napisał:

      Mimo nadzwyczajnej zwinności Marka, Mariusz przy użyciu swojego niezwykłego intelektu wyczuł nadchodzące zagrożenie i odskoczył, jednak unik nie w pełni się udał. Marek ma lekko zadraśniętą tętnicę. Przy użyciu magicznych gestów próba wywołania aury wokół Mariusza udała się. Pierwszy ruch w drugiej turze przekazuję Mariuszowi.

      Walczą tak aż MG uzna, że któryś kona lub gdy jeden pokona drugiego. Na oddanie ruchu przeciwnik ma maksymalnie 30 minut. Gdy delikwent nie uwinie się z czasem każdy ruch przeciwnika będzie celny.

      Po zakończeniu walki MG może (musi chociaż jedno z niżej wymienionych) przyznać:

      • Złoto, ilość w zależności od poziomu i efektywności walki;
      • Punkty atrybutów, jednak jeśli ma zamiar przydzielić atrybuty obu więcej musi należeć do zwycięzcy;
      • Przedmiot.

      Sugerowany przebieg walki to:

      • Ruch Marka: Atak
      • Ruck Mariusza: Obrona lub unik, ew. zaklęcie itp.
      • MG oddaje ruch temu, kto ostatni wykonywał ruch
      • Ruch Mariusza: Atak
      • Ruch Marka: Obrona

      Jest to tylko sugerowany przebieg walki, by był jakiś ład i skład. Walki mogą przebiegać wedle waszego gustu.

      Ogólna wiedza nt. walk - podsumowanie.


      • Max. czas oddania ruchu - 20 minut;
      • Przebieg walki: ruchy (gracze), podsumowanie (MG), ruchy, podsumowanie itd.
      • Jeden ruch to obrazek i komentarz.
      • Walka kończy się gdy MG uzna że jeden z przeciwników jest niezdolny do walki.
      • Na jedno konto przypada jeden bohater. Nie dotyczy VIPów (2 bohaterów), Sponsorów (3), Moderatorów (2) oraz Adminów (2);
      • Na pierwszym poziomie możesz używać czarów które mają nawet skutki bomby atomowej, jednak jest baardzo małe prawdopodobieństwo że coś takiego Ci się uda. Innymi słowy: wszystkie chwyty dozwolone, jednak to od MG zależy czy ruch się powiedzie;
      • Odstęp pomiędzy walkami wynosi 5h.

      a) Przy założeniu postaci otrzymujemy:

      • 5 punktów atrybutów;
      • 10 sztuk złota;

      Zasady Tawerny i Bazaru


      a) Tawerna.

      • W Tawernie utrzymujemy klimat RPG;
      • Aby założyć własną tawernę potrzebujemy 500 szt. złota (zysk ze sprzedanych rzeczy oraz noclegów idzie do właściciela);
      • Właściciel ma prawo wyrzucenia Cię z tawerny.

      b) Bazar

      • Sprzedawca i kupujący mają prawo negocjować w sprawie ceny;
      • Nie wystarczy napisać, że dokonuje się zakupu, sprzedawca musi przyjąć twoją ofertę.

      *
      (>^-^)> Spodobał Ci się mój post/nienawidzisz mnie za niego? Reput plox! :3 <('^'<)
      *

      Offline

       

      Stopka forum

      RSS
      Powered by PunBB
      © Copyright 2002–2008 PunBB
      Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


      Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
      www.gladiatus.pun.pl www.54dh.pun.pl www.humans.pun.pl www.gornikradlin.pun.pl www.boniuots.pun.pl