Wykrzesuję resztki swojej many i tworzę naprowadzaną strzałę. Kieruję nią szyję/serce przeciwnika.
Spoiler:
Przeciwnik nie myśli o obronie bo jes skupiony na klniefciu na swoją rękę i a mnie.
Offline
Arashel się odsówa, strzała Jira leci prosto w klatkę Arashela. Jest bardzo blisko i trafia! Arashel wykrwawi się za 2 tury, a w następnej będzie ledwo się ruszał. Jir pada na ziemię z wycieńczenia. Jir nie może nic zrobić w tej rundzie, a w następnej nie może użyć już kuszy do strzału.
Ruch Arashela
Offline
Podchodzę w okolice pęknięcie w ziemi, leżą tam dwie rzutki kładę miecz na ziemie,
podnoszę je i rzucam w Shuayl'a...
Po rzucie cofam się patrząc nadal na niego i podnoszę mój wakizashi...
Offline
1 rzutka spadła tuż przed tobą a druga doleciała do celu. Dzięki krytycznym kostkom rzutka trafiła w szyję i mocno ją rozcięła, lecz nie na tyle by zabić wroga. Jir ledwo żyje tak samo jak i Arashel. Jeśli w tej rundzie nic nie zrobicie obaj zginiecie z wykrwawienia. Jir nie może używać kuszy do strzelania.
Ruch Jira.
Offline
Podszedłem do niego i siłą która mi została skoczyłem na niego (nogi mam sprawne)...
Upadająć na niego wbiłem mu miecz poniżej żeber, "aktywowałem" pazurki wampira
i zacząłem ciąć ile wlezie w okolicach szyi i gardła...
Ostatnio edytowany przez Arashel (Mon-11-08 20:10:59)
Offline
Arashel biegnie by dobić wroga i wbija mu miecz w brzuch. Próbuje on później zaatakować wroga pazurami lecz brak krwi mu doskwiera i upada na Jira. Jir mocno zraniony mimo wyleczenia rany na szyi i połowiczne wyleczenia rany na nodze trucizna panoszyła się po jego ciele a była ona śmiertelna. Jir umiera, lecz trucizna tylko pomogła głównym powodem jego śmierci był miecz w brzuchu. Arashel nieprzytomny leży na Jir'ze, leży i nie jest zdolny do zakończenia walki w żaden sposób, a po chwili z wykrwawienia umiera.
Nie wygrał żaden.
Przechodzący przechodnie zauważyli 2 rozkrwawione ciała i wezwali strażników. Strażnicy zabrali ich z placu i zanieśli do strażnicy. Tam obydwaj muszą się zregenerować. Strażnicy zostawili małe podarki walczącym.
Arashel
- 20 szt. złota
- Lekka skórznia
- 5 atrybutów
Spoiler:
Lekka skórznia
Zbroja mogąca nieznacznie zmniejszyć obrażenia i lekko spowolnić krwawienie na korpusie.
Jir
- 15 szt. złota
- Lekkie skórzane spodnie
- 5 atrybutów
Spoiler:
Lekkie skórzane spodnie
Spodnie mogące nieznacznie zmniejszyć obrażenia i lekko spowolnić krwawienie na nogach.
Jir traci pył i 1 miksturę leczenia.
Arashel traci wszystkie rzutki oraz płaszcz.
Arashel może kupić taki płaszcz za 10 szt. złota jak również kupić rzutki 10 szt. złota/rzutka.
Offline